Процедура за замяна на стока

Процедура за замяна на стока

Процедура за замяна на продукта:

Всички продукти ще се заменят според условията, посочени по-долу. Обадете се на следния телелефонен номер: 0035924486337

Размерът, койте сте избрали не ви става?

В случай че размерът, който сте избрали не ви става, моля свържете се с нас, за да заменим продукта със съответния номер.

Срокът за замяна на неподходящ размер е 14 дни от датата на получаване на пратката при вас.

След като сме уведомени по телефона, написан по-горе, операторът, с когото сте разговаряли, ще ви направи нова поръчка за замяна с номера и модела, който сте пожелали, и ще изпрати куриер на посочения от вас адрес, който да ви донесе новия колет, и да вземе стария от вас.

Условията за замяна на размера са:

1. Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната опаковка, с всички оригинални аксесоари и етикети по тях. Да не се лепят с тиксо или други лепливи материали кутиите на продуктите. Същите трябва да бъдат защитени с фолио, за предпочитане това, в което е получена пратката.

2. По продуктите не трябва да има следи от употреба.

3. Ако тези условия са изпълнени, можете да върнете продукта, за да се направи замяната.

При замяна на размер, транспортната такса се поема от нас.

Искате друг модел и/или цвят?

Ако промените желанието си за цвят или модел, моля свържете се с нашите оператори, за да направят замяната.

Срокът за замяна на модел или цвят, е 14 дни от датата на получаване на пратката при вас.

След като сме уведомени по телефона, че желаете смяна на модел и цвят, операторът, с когото сте разговаряли, ще ви направи нова поръчка за замяна и ще изпрати куриер, който да ви донесе новия колет, и да вземе стария от вас.

Условия за замяна на модел и/или цвят са:

1. Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната опаковка, с всички оригинални аксесоари и етикети по тях. Да не се лепят с тиксо или други лепливи материали кутиите на продуктите. Същите трябва да бъдат защитени с фолио, за предпочитане това, в което е получена пратката.

2. По продуктите не трябва да има следи от употреба.

3. Ако тези условия са изпълнени, можете да върнете продукта, за да се направи замяна.

Транспортните разходи за куриер, на стойност 5 лв. с ДДС, ще се поемат от клиента.

Процедура по връщане на продуктите и възстановяване на сумата

Ако искате да върнете един или повече продукти, независимо от причината, и да ви се възстанови заплатената сума, трябва да ни уведомите за това в срок до 10 дни от получаване на пратката. Това трябва да се съобщи на операторите, на които да предоставите банкова сметка, по която ще ви се изплати сумата. Необходимите данни за банковия трансфер се предоставят само по и-мейл!

Условия за връщане на продукт и възстановяване на сумата

1. Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната опаковка с всички оригинални аксесоари и етикети по тях. Да не се лепят с тиксо или други лепливи материали кутиите на продуктите. Същите трябва да бъдат защитени с фолио, за предпочитане това, в което е получена пратката.

2. По продуктите не трябва да има следи от употреба.

3. Ако тези условия са изпълнени, можете да ни върнете продукта и да ви се възстанови заплатената сумата.

В рамките на максимум 14 работни дни, от датата на получаване на пратката в централния ни склад, ние ще ви възстановим дължимата сума. Плащането се извършва само по банков път.

Цената на куриерската услуга, в случай на връщане на продукт/и, ще бъде изцяло за сметка на клиента. За да ви улесним, ние изпращаме куриер при вас да вземе пратката, но таксата за куриерската услуга, се поема от клиента при изплащане на сумата. Taксатa е на стойност 5 лв.

*Не приемамe колети с наложен платеж!