Условия за ползване

Общи условия

Настоящите общи условия се отнасят за всички продажби на стоки и услуги от KALAPOD, чрез електронния магазин Kalapod.bg

Използването на услугите на този сайт, автоматично означава приемане на условията, изброени по-долу.

МОЛЯ, ЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО!

В случай че не сте съгласни с някои от тези условия, ви молим да не ползвате услугите на този сайт.

1. Наименувания и права

Купувач: физическо или юридическо лице, което прави поръчка на сайта KALAPOD.

Продавач: KALAPOD, (Kalapod.bg), управлявано от търговско дружество  MODAONE SRL, със седалище в Гура Окницей, ул. Нисипури, бр. 2Г, окръг Дамбовица, вписано в ТР под №. J15/437/2022, Единен фискален регистрационен код RO45836708, сметка RO97BTRLEURCRT0641746101

Поръчка: електронна заявка, явяваща се форма на комуникация между купувача, (клиента) и продавача, (KALAPOD), в която KALAPOD се съгласява да достави избраната от купувача стока на посочен от него адрес, а купувачът се съгласява да заплати нейната цена с наложен платеж, банкова карта или платежно нареждане.

Продукти: артикули, които KALAPOD предлага, да бъдат доставени на купувача, в резултат на договора му с фирма MODAONE SRL, KALAPOD.

Договор: електронна поръчка на сайта www.kalapod.bg, потвърдена от продавача MODAONE SRL, KALAPOD.

2. Информация за продукта

Продуктите, продавани на сайта www.kalapod.bg, са нови и клиентите получават проформа фактура за тях, по и-мейл, в момента на регистриране на поръчката в сайта. Продуктите се предлагат въз основа на сключения договор между купувача и продавача, и от това дали са налични в централния склад, в момента на пласирането на поръчката. Поради тази причина, КАЛАПОД си запазва правото да не достави дадена поръчка, в случай че същата съдържа продукти, които не са налични в централния склад по времето на създаването на поръчката или по други причини, независещи от фирмата, за което купувачът ще бъде уведомен в последствие.

Цените на продуктите, обявени в сайта, са с включено ДДС, което е 20% от стойността на продукта.

Отбелязаната на фактурата покупна цена на продуктите, ще бъде същата, като тази в сайта, в момента на заявката на същите. Също така, поемаме отговорност, че стойността на поръчката ви няма да се промени след нейното потвърждение по вашата електронна поща, посочена при регистрацията в сайта.

Сайтът не носи отговорност за възможните разлики между действителния цвят на артикула и цвета, който вие виждате на вашия монитор.

КАЛАПОД не дава търговска гаранция на предлаганите продукти, а само законова гаранция.

3. Гаранция на продуктите

Всички продукти, предлагани в нашия сайт, са нови, в гаранция, както го изисква Законът за защита на потребителите. Продуктите ни идват от източници, одобрени от производителите. Сертификатът за гаранция, се издава от КАЛАПОД.

4.Поръчка

Когато КАЛАПОД потвърди вашата поръчка, това автоматично означава, че вие сте запознати и съгласни с правилата за ползване на сайта, упоменати в общите условия.

За успешно приета и регистрирана поръчка в КАЛАПОД, се счита тази, която е потвърдена електронно по и-мейла на купувача, без да изисква отговор от него.

Потвърждението на една поръчка не се извършва по телефон, а само по електронен път, (и-мейл), след изготвянето на поръчката.

5. Начини на плащане

Имате възможност да платите чрез:

Наложен платеж при доставка на колета от куриер

Плащане чрез банкова карта

6. Доставка

Доставката се извършва чрез куриерска фирма, транспортните разходи за която се поемат от купувача и са на стойност 5 лв. Доставките се извършват чрез куриерска фирма Rapido или Speedy, в дните от понеделник до петък, в часовете между 09:00 – 18:00 и събота от 09:00 до 14:00 часа, в рамките на 2 работни дни след потвърждаване на поръчката, на адреса, посочен в регистрацията на клиента.

*КАЛАПОД си запазва правото, да не доставя поръчки на клиенти, които не са изпълнили задълженията си, при своето регистриране (грешно попълнени данни като адрес и телефон, както и невярна информация, или липса на такава!

След два неуспешни опита за доставка, направени от куриерската фирма Rapido или Speedy, вашата поръчка се счита за невалидна и КАЛАПОД ще прекрати договора си с вас.

Запазваме си правото, да не изпращаме поръчки до клиенти, които са регистрирани в нашата система с повече от две неуспешно доставени поръчки, в рамките на 30 дни.

В случай че купувачът не е открит на адреса, посочен за доставянето на поръчката и в часовете, упоменати по-горе, куриерът ще повтори доставката на следващия ден, след контакт с купувача по телефона. Ако при втория опит за доставка от страна на куриерската фирма, купувачът не е открит на адреса, доставката се счита за отменена, а договорът с КАЛАПОД, за прекратен.

За поръчки на стойност над 60 лева, доставката е безплатна.

7. Връщане на продукт - „Отказ от договора"

Съгласно чл.50 от ЗЗП, потребителят има право да върне стоката, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причини за това, в рамките на 10 дни от датата на получаване на продукта. Клиентите, регистрирани като юридически лица, нямат право да се откажат от поръчката, съответно, отказът от поръчка се отнася само за физически лица. Връщането на артикулите се извършва чрез куриерска фирма Rapido или Speedy, транспортните разходи за които, се поемат от купувача и са на стойност 5 лв. При регистрирането на заявка за връщане на стока, автоматично се удържат 5 лв. за куриерската услуга.

Юридическите лица нямат право да връщанена ГЕО № 34/2014 г Закон за потребителите в Гражданския кодекс: юридическите лица се считат за професионалисти, а не за потребители.

Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което са били доставени, в оригиналната опаковка, с всички аксесоари и оригинални етикети, неповредени и без следи от употреба, чрез същата куриерска фирма, с която са били доставени. Купувачът е длъжен да уведоми КАЛАПОД за желанието си да се върне продукта, в рамките на 14 дни, считани от датата на получаване на пратката /чл.52, ал.1 вр.чл.50 от ЗЗП/. Заявките за връщане на продукт, след изтичане на упоменатия по-горе срок, няма да се взимат под внимание от КАЛАПОД.

Фирмата си запазва правото да откаже приемането на продукти, които не отговарят на условията за връщане, а именно: повредена или скъсана опаковка, следи от носене, надраскани повърхности, липса на етикети и аксесоари, придружаващи продукта, и т.н. Пакети, които не отговарят на описанието, ще бъдат отказани и върнати обратно към клиента.

При връщане на продукти, които не са в същото състояние, в което са били доставени първоначално, не са в оригиналната опаковка и нямат оригиналните етикети, както и придружаващите ги аксесоари, КАЛАПОД ще счита за невалидни, и си запазва правото да не възстанови сумата, заплатена за тях.

Съгласно член 16 от ТЗ, №34/2014, въз основа правата на потребителите в договорите с професионалисти, са освободени от правото на доставки на стоки, които не могат да бъдат върнати, запечатани от съображения с цел защита на личното здраве или от хигиенна гледна точка. Веднъж отворени/разпечетани, продуктите от тези категории, не могат да бъдат върнати обратно или подменени с нови: чорапогащи, чорапи, бельо, Клин .

8. Връщане на продукт/и

Ако искате да върнете един или повече продукти, независимо от причината, и да ви се възстанови заплатената сума, трябва да ни уведомите за това в срок до 10 дни от получаване на пратката. Това трябва да се съобщи на операторите, на които да предоставите банкова сметка, по която ще ви се изплати сумата. Необходимите данни за банковия трансфер се предоставят само по и-мейл!

Условия за връщане на продукт и възстановяване на сумата

1. Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната опаковка с всички оригинални аксесоари и етикети по тях. Да не се лепят с тиксо или други лепливи материали кутиите на продуктите. Същите трябва да бъдат защитени с фолио, за предпочитане това, в което е получена пратката.

2. По продуктите не трябва да има следи от употреба.

3. Ако тези условия са изпълнени, можете да ни върнете продукта и да ви се възстанови заплатената сумата.

В рамките на максимум 14 работни дни, от датата на получаване на пратката в централния ни склад, ние ще ви възстановим дължимата сума. Плащането се извършва само по банков път.

Цената на куриерската услуга, в случай на връщане на продукт/и, ще бъде изцяло за сметка на клиента. За да ви улесним, ние изпращаме куриер при вас да вземе пратката, но таксата за куриерската услуга, се поема от клиента при изплащане на сумата. Taксатa е на стойност 5 лв.

9. Рекламаця

КАЛАПОД, носи отговорност за гаранцията и качество на продуктите, които продава. Условията на гаранция за потребителите са в съответствие със Закона за защита на потребителите, Директива № 2011/83/ЕС на ЕП и на Съвета от 25.10.2011 год., относно правата на потребителите, и Директива 1999/44/ЕО на ЕП и на Съвета, относно някои аспекти на продажбата на потребителски стоки, и свързаните с тях гаранции.

Всички продукти на сайта ни са нови и Kalapod.bg дава гаранция от 30 календарни дни.

Отправените рекламации ще бъдат уважени, според условията, посочени по-долу, в противен случай, няма да бъдат приети:

Рекламацията трябва да се представи в писмен вид на и-мейл адреса: [email protected]

Рекламациите в писмен вид се представят в рамките на 48 часа от получаването на поръчката от купувача и констатирането на дефекта, като трябва задължително да бъдат съпроводени със снимки.

- В рекламацията трябва да бъде спомената следната информация: номер на поръчката, номер на фактурата, номер на товарителницата, с която е изпратен, мотивите за оплакването, както и няколко снимки на дефектния продукт.

Рекламациите, свързани с гаранцията и дефектите на продуктите, трябва да бъде придружена и от съответния дефектен продукт, в оригиналната му опаковка, заедно с всичките аксесоари към него. Ако даден продукт се връща към КАЛАПОД, без да е придружен с едно от горепосочените изисквания, той може да бъде изпратен обратно към клиента, без фирмата да поема отговорност за гаранцията и дефекта му.

Рекламациите се разглеждат, в срок до 2 работни дни, от тяхното получаване.

Никакви претенции няма да се взимат под внимание, ако стоките са били заменени с други или по някакъв начин се е въздействало на тях (механично или химично).

10. Промоции и конкурси

Ние определяме регламента и правилата на промоциите и конкурсите, които организираме. Тези правила са известни само на потенциалните клиенти, чрез техния профил в нашия сайт или от официалната ни страница във Фейсбук: https://www.facebook.com/kalapod.bg

Право на промоции имат само тези клиенти, които следват правилата, публикувани в сайта. Също така, промоциите се прилагат само за поръчки, които са направени в нашия сайт, в периода, в който промоцията е валидна до изчерпване на количествата.

КАЛАПОД, си запазва правото да отменя промоция или конкурс, без предизвестие.

Сайтът www.kalapod.bg предлага кампании и промоции в рамките на своите страници. С приемането на настоящите Общи условия на това споразумение, се съгласявате периодично да получавате електронни писма от нас с информация и специални оферти.

11. Програма CASH BACK KALAPOD

1. ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ПРОГРАМАТА CASH BACK KALAPOD

Този документ определя правилата и условията за използване на програмата за лоялност CASH BACK KALAPOD („Програма“ или „Програма за лоялност“), предназначена за клиенти на KALAPOD („Правила и условия“), програма, управлявана от MODAONE SRL, със седалище в Гура Окницей, ул. Нисипури, бр. 2Г, окръг Дамбовица, вписано в ТР под №. J15/437/2022, Единен фискален регистрационен код RO45836708 (наричан по-долу „KALAPOD“).

Програмата за лоялни клиенти има за цел да възнагради лоялността на клиентите на KALAPOD, като предоставя предимства, състоящи се във връщане на 5% от цената на закупените продукти, под формата на натрупване на стойност проценти във виртуален портфейл на всеки клиент. Този спектър от предимства се предоставя въз основа на създаване/регистриране на акаунт в приложенията за Android и iOS, принадлежащи на KALAPOD.BG, и изпълнение на поръчки само чрез мобилните приложения за Android и iOS.

Участниците в тази Програма се задължават да спазват условията за регистрация, участие и използване, така както са упоменати в Общите условия на Програмата.

В Програмата могат да се запишат физически лица, които са навършили 16 години към датата на регистрация и приемат Общите условия на Програмата („Клиенти“). С приемането и записването си в Програмата участниците декларират на своя отговорност, че са навършили 16 години.

Програмата за клиентите на KALAPOD е валидна от дата: 04.04.2023 год.

Програмата е с неопределен период от време и може да бъде спряна, променена или прекратена по всяко време, по инициатива на KALAPOD или при форсмажорни обстоятелства. Програмата CASH BACK KALAPOD не може да се използва в рамките на програмите, разработени от други търговци или за други дейности извън разрешените, съгласно настоящите Общи условия.

Ако Програмата бъде спряна, променена или прекратена по инициатива на KALAPOD, то KALAPOD се задължава да уведоми предварително Клиентите, които участват в Програмата, като го публикува на сайта си: www.kalapod.bg.

Програмата може да бъде променяна едностранно от KALAPOD по всяко време. Промените ще бъдат съобщавани на регистрираните Клиенти чрез използваните средства за комуникация със съответните Клиенти, когато промените са съществени. По всяко време Клиентите могат да се запознаят с актуализираната версия на настоящите Общи условия, ако са се регистрирали в сайта: www.kalapod.bg и в мобилното приложение Kalapod, в раздел Програма за лоялни клиенти. Отговорност на Клиентите е да проверяват периодично сайта на KALAPOD, както и мобилното приложение на KALAPOD, за да получат актуализираните Общи условия. Клиентите могат да запазят копие от Правилата и условията, приложими към определен момент. Промените влизат в сила от момента на публикуване на актуализираната версия на Общите условиясъгласно горното. 

2. РЕГИСТРАЦИЯ В ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЯЛНОСТ НА KALAPOD

Клиентите на KALAPOD могат да участват в Програмата за лоялни клиенти на KALAPOD, като създадат акаунт в сайта на KALAPOD, достъпен наwww.kalapod.bg, но отстъпката ще се прилага към стойността на поръчките, направени ЕДИНСТВЕНО през мобилното приложение на Kalapod. Регистрирането чрез създаване на акаунт в Програмата ще бъде извършено само в резултат на консултация и приемане от страна на Клиента на Общите условия на Програмата. С попълването на формуляра за регистрация/създаване на акаунт, и с включването си в Програмата, Клиентът се съгласява с тези Общи условия, които са налични във формуляра.

След регистрация/създаване на акаунт, програмата CASH BACK KALAPOD винаги ще бъде свързана с Клиента и личните данни, предоставени от Клиента. Подробности за това как KALAPOD обработва личните данни на Клиентите, включени в Програмата, са достъпни в документа, приложен към настоящите Общи условия - Информация относно обработката и съхранението на личните данни на Клиентите, включени в Програмата.

Акаунт на клиент може да бъде създаден по следния начин:

• от самия Клиент на сайта www.kalapod.bg или в мобилното приложение KALAPOD, като данните, които се изискват от Клиента, са име и фамилия, дата на раждане, валиден и-мейл адрес, парола и телефонен номер.

• чрез обаждане до Центъра за Обслужване на клиенти: 024486337 като данните, които се изискват за регистрацията на акаунта са: име и фамилия, дата на раждане, телефонен номер и валиден и-мейл адрес.

• След като се запише в програмата за лоялни клиенти CASH BACK KALAPOD, всяко взаимодействие на Клиента с KALAPOD ще бъде приписано на неговия акаунт. 

3. КАК РАБОТИ ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЯЛНОСТ

За да се възползват от Програмата, Клиентите трябва да създадат акаунт в сайта www.kalapod.bg и ще получат възстановяване на 5% от стойността на закупените продукти за всяка поръчка, направена и платена ЕДИНСТВЕНО през мобилното приложение, чрез захранване на така наречен „виртуален портфейл“с еквивалента на 5>#/span### от стойността на покупката, така натрупаните виртуални суми от клиентите могат да се използват ЕДИНСТВЕНО за плащане на бъдещи поръчки/покупки на продукти от сайта на KALAPOD.

3.1 Програмата се прилага за всички продукти, показани и налични в сайта KALAPOD.BG, (дори продукти, обект на промоции, с намалени цени), освен ако не е посочено друго или освен ако не са споменати изключения.

3.2 Ако Клиентът, който се е възползвал от програмата за лоялни клиенти, желае да върне продукт, за който се е възползвал от изключителна отстъпка за него, предоставена на базата на Cash Back KALAPOD, независимо от причината за връщането, върнатата стойност ще бъде равна на действително платената стойност, след изключително приложената отстъпка, а търговската отстъпка, свързана с връщането, ще бъде премахната от виртуалния портфейл.

3.3 KALAPOD си запазва правото да спре по всяко време възможността за натрупване на виртуални суми, или за използването им, или и двете, с предварително уведомяване на Клиентите, включени в Програмата за лоялност KALAPOD Cash Back. Окончателното или временно спиране на правото на използване на така получения бонус, може да бъде извършено от KALAPOD, ако тази Програма за лоялност бъде прекратена, или ако Клиентът не спазва точно разпоредбите в раздела Общи условия.

3.4 Натрупване на KALAPOD Cash Back във виртуалния портфейл.

Виртуалният портфейл за лоялност ще бъде захранван с 5% бонус, тъй като Клиентът закупува продукти, показани ЕДИНСТВЕНО чрез мобилното приложение KALAPOD.

3.5 KALAPOD си запазва правото да прави корекции на бонуса, когато покупката, довела до натрупването на бонуса, е анулирана, променена или показва подозрение за измама.

3.6 Бонусът, натрупан от Клиента за всяка покупка от сайта KALAPOD, ще бъде съобщаван подробно на Клиента с всяка негова завършена поръчка.

3.7 Бонусът, натрупан с покупка, направена ЕДИНСТВЕНО чрез мобилното приложение KALAPOD, също ще бъде показан в детайлите на онлайн поръчките.

3.8 В случай на връщане на продукт, задействал натрупването на бонуса, независимо от причината за връщането, бонусът, свързан с този продукт, се анулира, ако вече не е използван изцяло. Ако Клиентът е използвал бонуса в периода между натрупването му и връщането на продукта, тогава сумата на бонуса ще бъде удържана от покупната цена на продукта, който е задействал натрупването на бонуса, и който трябва да му бъде върнатБонусът няма да бъде анулиран, ако продуктът има дефекти или несъответствия, и бъде заменен от KALAPOD. Тегленето на бонуса от акаунта на Клиента се извършва и в случай на пълен или частичен отказ от покупка, задействала натрупването на бонуса. 3.9 Използване на бонуса

Бонусът, натрупан във виртуалния портфейл за лоялност в KALAPOD, може да се използва като търговска отстъпка за бъдещи покупки. Стойността на бонуса, изразена в лева, представлява еквивалента на стойността, която ще бъде намалена от сумата, дължима от Клиента за направените от него покупки.

Клиентът може да избере дали да използва бонуса от виртуалния портфейл за лоялност в KALAPOD за определена покупка, и може да реши дали да използва изцяло или частично стойността на натрупания валиден бонус. Въпреки това, Клиентът не може да използва бонус на стойност, по-висока от стойността на пазарската кошница, от която преди това са били приспаднати други отстъпки за покупка.

Бонусът от програмата за лоялност в Kalapod Cash Back, не може да бъде конвертиран в пари и не може да бъде прехвърлен на друг клиент на KALAPOD.

Използването на бонуса, натрупан във виртуалния портфейл за лоялност, автоматично ще приложи отстъпка към продуктите. За поръчки, които съдържат няколко продукта, бонусът ще бъде приложен като намаление на стойността на цялата поръчка. Използването на бонуса автоматично ще генерира ред за отстъпка в касовата бележка, койт е идентифициран със заглавието „търговска отстъпка“.

Ако Клиентът, използвал програмата за лоялност Kalapod Cash Back иска да върне продукт, за който се е възползвал от отстъпка, като използва бонуса, натрупан в неговия виртуален портфейл за лоялност, независимо от причината за връщането, върнатата стойност ще бъде равна на действителната платена стойност след приложената отстъпка. Също така, използваният бонус ще бъде пренасочен към сметката за лоялност на клиента.

ОТКАЗ ОТ ОТГОВОРНОСТ

KALAPOD не носи отговорност за грешни или непълни данни, предоставени от Клиента при регистрацията му в програмата KALAPOD Cash Back.

KALAPOD има право да спре или затвори всеки виртуален Cash Back портфейл, чийто потребител не спазва Правилата и условията за участие в програмата. Спирането или затварянето на Виртуалния портфейл ще бъде сведено до знанието на Клиента по и-мейл, и/или по телефона.

KALAPOD не носи отговорност за невъзможност за достъп до определени оферти или предимства по вина на Клиента или на трето лице.

KALAPOD не носи отговорност за щети, претърпени от Клиента в случай на измамно използване на Виртуалния портфейл по Програмата за лоялност от него или от трета страна.

KALAPOD не носи отговорност за невъзможността за използване на Програмата от Клиенти през периода, в който тя е спряна или през периода, в който се извършват профилактика или технически интервенции в сайта KALAPOD.BG.

Жалби или въпроси, свързани с Програмата за лоялни клиенти KALAPOD, могат да бъдат подавани от Клиента на телефон: 024486337, на имейл: [email protected] или съобщение, изпратено в чата или във формата за контакт в сайта www.kalapod.bg.

12. Поверителност на личните данни

КАЛАПОД, е вписан в регистъра за обработка на лични данни към Националния Надзорен Орган (ННО). Ние уважаваме и зачитаме неприкосновеността на личните данни на нашите клиенти и им гарантираме поверителност, като за целта няма да изпращаме информация за тях на трети лица, а данните им ще бъдат използвани само за лични нужди, както и за целта, за която са били предоставени, а именно: поръчки, промоции, както и търговска информация за нашия онлайн магазин, с марка КАЛАПОД.

Според закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) от 2001/677, изменен и допълнен през 2004/506, от КАЛАПОД се изисква да управлява безопасно, и само за точно определени цели, личната информация, която потребителите са предоставили за себе си. Целта на събирането на личните ви данни, е единствено и с цел доставка на поръчка, направена от вас, в сайта kalapod.bg

Според закона 677/2001, имате право на достъп, промяна на данните, правото да не бъдат предмет на индивидуални решения, както и правото да се обърнате към съда. Също така, имате право да променяте личните си данни или да поискате тяхното заличаване. За да упражните тези права, можете да подадете писмена молба, подписана от вас и да ни я изпратите на e-mail: [email protected]

12. Съхранение на лични данни и търговски комуникации

Събраните лични данни ще бъдат използвани само за обявената цел на този сайт. Информацията във формуляра за поръчката, ще се използва за изпращане на потвържденията на същите, периодични промоции, конкурси и т.н. Ние сме ангажирани с това, да не продаваме или предлагаме данни съдържащи лична информация за нашите клиенти.

КАЛАПОД е против СПАМ-а. Всеки потребител/клиент, предоставил и-мейл адреса си в сайта, може да избере да бъде изтрит. Съобщенията, направени от КАЛАПОД, чрез електронна комуникация, съдържат цялостна и последователна идентификация на подателя, или линкове към тях, с представяне на съдържанието.

13. Злоупотреба

Всеки опит за достъп до личните данни на друг потребител, промяна на съдържанието на сайтa www.kalapod.bg или повлияването на качеството му на работа, ще се счита за криминалнa проява и престъпление, наказуемо от компетентните органи, съгласно Румънското правно законодателство.

14. Граници на отговорност

КАЛАПОД не носи отговорност за щети от всякакъв вид, в случай че купувачът или трето лице, може да пострада в резултат на изпълнение на някое от задълженията, произтичащи от използването на стоките след доставка, както и за тяхната загуба.

Информацията може да бъде възпроизведена в печатна форма, само за лична употреба.

Тази информация, не може да се възпроизвежда, разпространява или предава на други лица, както и да бъде включена в друг документ, или материал, без предварителното писмено разрешение автора й.

15. Непредвидени обстоятелства

КАЛАПОД си запазва правото да отложи или отмени доставката на поръчаните продукти, ако това не може да бъде изпълнено поради причини, независещи от нас, включително пожари, експлозии, наводнения, екстремни климатични условия, епидемии, стачки, правителствени действия, войни терористични актове, протести, бунтове, граждански вълнения и др. Ако в срок до петнадесет (15) дни от датата на съответното събитие, гореописаните причини не прекратят, всяка от страните има право да уведоми другата за прекратяването на договора, без някоя от тях да може да претендира за някакви обещетения и неустойки.

16. Съдебни спорове

Всеки спор, между клиентите и сайта www.kalapod.bg, ще бъде решаван по взаимно съгласие. Тези условия са задължителни и за двете страни. Двете страни се считат за информирани и съгласни за всички промени в "Общите условия", от датата на тяхното публикуване в сайта. Клиентът е отговорен единствено да бъде винаги в течение с всички промени в тях. Ползването на услугите на сайта, след промени в "Общите условия", означава, че сте съгласни с тези промени. Тези условия ще се тълкуват и прилагат в съответствие със законите в правната система на Румъния. Всички спорове, произтичащи от (или) свързани със сайта, са подсъдни на съдилищата в Румъния. Печатната версия на този документ и известията, предавани по електронен път от сайта, ще имат доказателствена сила в съдебни и/или административни производства в Румъния.

В случай че имате въпроси или притеснения относно тези условия и правила за ползване, не се колебайте да се свържете с нас чрез контактната форма в сайта или на електронна поща: [email protected]