Въпроси и отговори

Въпроси и отговори

Изберете въпрос

> Как мога да поръчам?

1. Чрез директно поръчване онлайн на нашия сайт www.Kalapod.bg
2. По телефона - обадете ни се, за да направите поръчка с един от нашите оператори на телефон: 0035924486337, в дните от понеделник до петък, в часовете между 09:00 – 18:00
За по-бърза обработка на Вашата поръчка, всички задължителни полета трябва да бъдат попълнени правилно, НА КИРИЛИЦА!
Ако е необходима допълнителна информация за потвърждение на поръчката Ви, наш оператор ще се свърже с Вас, преди нейната обработка.

> Как мога да платя?

Kalapod.bg ви предлага няколко метода на плащане:
Наложен платеж – плащане на куриера при доставката на пратката.
Банкова карта - Можете да платите директно с вашата кредитна карта през сайта Kalapod.bg
PAYPAL - Можете да направите поръчка директно на нашия сайт и можете да платите с помощта на Вашия PayPal акаунт.
Платежно нареждане - да направите поръчка и да платите чрез банков превод. Този метод изисква потвърждение за плащането, извършено по електронната ни поща: k ontact@kalapod. bg ! Пратката ще Ви бъде доставена, след като имаме потвърждение за успешно направен банков превод от банката.

> Колко е доставката на продукта?

При поръчки на стойност над 60 лева, получавате безплатна доставка!
При поръчки на стойност под 60 лева, куриерската такса е 5 лева.

> Кога ще получа продуктите?

Доставката се извършва с куриер на фирма Speedy, в рамките на 1-2 работни дни, считано от датата на подаване на поръчката в сайта www.kalapod.bg.
Поръчка, направена в съответния ден до 10 часа, ще бъде обработена и предадена на куриера същия ден до 12 часа. Ако сте направили поръчка след 15 часа, тя ще се обработи и изпрати на следващия ден в 12 ч.
Веднага след успешно направена поръчка, ще получите и-мейл за потвърждение, с всички данни от поръчката.
Поръчки, направени в събота и неделя, ще бъдат обработени на следващия работен ден, и ще бъдат доставени в рамките на 1-2 работни дни от получаване на и-мейла за потвърждение.

> SeМога ли да уточня с куриера определен период от време за доставка на продуктите?

За съжаление, не. Доставката зависи от населеното място и графика на куриера за него. Ако искате доставката да се извърши в определен час, посочен от Вас, моля свържете се с куриерската фирма. Тази услуга се заплаща допълнително на куриера!
Когато поръчката Ви бъде финализирана, ще получите по и-мейл номер на товарителница, с която сме изпратили колета към Вас, така че можете да следите Вашата пратка в Интернет страницата на доставчика/куриерската фирма.

> Какво ще се случи, ако не съм вкъщи, когато куриерът дойде за доставка на продукта?

Нашият съвет е да изберете адрес за доставка на работното място, в случай че не сте постоянно на домашния адрес.
Ако независимо от избрания адрес за доставка не сте на разположение в момента на доставката, можете да се свържете с куриерската фирма на телефонния номер, посочен в информацията за получено съобщение от куриерската фирма, и да организирате доставка директно с тях.

> Как мога да променя /отменя поръчка?

Ако искате да се промените или отмените поръчка, трябва да се свържете с нас на телефон: 0035924486337, в дните от понеделник до петък, от 09:00 – 18:00 часа.

> Как мога да разбера, дали размерът е подходящ за мен?

За да се гарантира, че избраният размер на даден продукт е подходящ за Вас, моля, проверете внимателно размерите, показани в таблицата под всеки наличен номер. Всички продукти са с измерени вътрешни стелки в сантиметри, но тези дължини не са универсални, а се различават в зависимост от продукта, така че е препоръчително да се проверят размерите на всеки продукт, който възнамерявате да закупите.
За да разберете какъв размер е подходящ за вас, моля, посетете тази страница, в която ще намерите метод за измерване на точния размер на стъпалото.

> Ако размерът не ми става, какво мога да направя?

Не е проблем, нашият екип ви идва на помощ и ще осигури смяна на размера на продукта, 3 лева. За цялата, моля посетете следния линк: www.kalapod.bg/protsedura-po-vrshtane.html раздел (Промяна на размера)
Поръчки за замяна на размер/продукт, се правят само по телефона, посочен в сайта, с наш оператор! Поръчки за замяна, направени от вас директно на нашия сайт, ще се считат за нови поръчки, и ще бъдат доставени до вас с цял наложен платеж!

> Мога ли да променя даден продукт с друг ?

Разбира се, aко промените решението си за цвят или модел на продукта, нашият екип ще осигури промяната на цвета или на модела в поръчката ви, само ако са изпълнени следните условия:
• Транспортните разходи на стойност от 5 ЛЕВА ще се поемат от вас.
• Искането за замяна да бъде направено в рамките на 365 календарни дни от получаването на пратката
• Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен, (молим, ако е възможно, да изпратите продукта в неговата оригинална опаковка с всички аксесоари и оригинални етикети, тъй като опаковката съдържа елементи за автентичността на продукта и производителя, с което удостоверяваме на клиентите, че продуктът е оригинален).
В случай че тези условия са изпълнени, можете да върнете продукта за замяна. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нас на телефон: 02/4486337, и да ни кажете, че искате да промените цвета/модела на поръчаните от вас продукт/и.
Моля, прочетете процедурата за смяна на продукта на следния адрес: https://www.kalapod. bg /процедура-по-връщане.html раздел (промени)
Поръчки за замяна на размер/продукт, се правят само по телефона, посочен в сайта, с наш оператор! Поръчки за замяна, направени от вас директно на нашия сайт, ще се считат за нови поръчки, и ще бъдат доставени до вас с цял наложен платеж!

> Възможно ли е две или повече поръчки да ми бъдат обединени в една и съща пратка?

Ако сте поръчали няколко продукта в различни поръчки, и искате да бъдат доставени на един и същ адрес в една пратка, Kalapod.bg не може да гарантира тяхното обединяване. Обединяването на две или повече поръчки, би могло да доведе до отклонение от нормалната схема при ръчна обработка на поръчките, което може да предизвика грешки в системата или проблеми с наличността на продуктите в централния ни склад.
Препоръчваме ви да направите една поръчка, обхващаща всички продукти, които искате да закупите.

> Поръчаните продукти имат ли гаранция?

Разбира се! Всички продукти на сайта ни са нови и Kalapod.bg дава гаранция от 30 дни.

> Мога ли да върна поръчаните от мен продукти?

Разбира се, в съответствие с член 9 от ЗЗП 34/2014, ви уведомяваме, че можете да върнете поръчаните продукти, в срок до 365 календарни дни от датата на получаване на колета при вас, без да се налага да посочвате причина за това ваше решение, без да поемате допълнителни разходи, освен тези, посочени в член 13, ал. (3) и 14 от GEO No.34 / 2014.

> Какво трябва да направя, за да върна продукт/и от поръчката си?

Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нас на телефон: 0035924486337 от понеделник – петък, между 09:00 – 18:00 часа.
Преди да се свържете с нас, моля, уверете се , че условията за връщане на продуктите са спазени. За повече информация, моля посетете следния линк: https://www.kalapod. bg /процедура-по-връщане.html , раздел връщане.

> Какво трябва да направя, за да върна поръчката си?

Трябва да се попълните електронния формуляр в сайта ни, в раздела за връщане на продукт, след което, да се свържете с наш оператор на телефон: 0035924486337от понеделник – петък, между 09:00 – 18:00 часа, за да заявите връщане на продукт/и, и да ни посочите адрес, на който да изпратим куриер, който да вземе пратката. Заявката за връщане на продукти трябва да е в рамките на 365 календарни дни от получаване на колета при вас.

Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което са били доставени, по тях не трябва да има никакви признаци на употреба (молим, ако е възможно, да изпратите продукта в оригиналната му опаковка с всички аксесоари и етикети по него, тъй опаковка съдържа елементи за автентичност на продукта и производителя, давайки на клиентите гаранция, че продуктът е оригинален).
Куриерските на разходите на стойност 5 лева, ще бъдат изцяло за сметка на клиента.
Не приемаме колети, изпратени към нас с наложен платеж! Такива пратки те ще бъдат отхвърлени.

Съгласно действащото законодателство, връщането на закупените продукти и възстановяването на сумата за тях, важи само за физически лица, не и за фирми!
Ако тези условия са изпълнени, можете да върнете продукта, за да се възстанови цената, платена за него. Всичко, което трябва да направите, е да попълните формуляра тук: https://www.kalapod. bg /процедура-по-връщане.html раздел (Връща) и се свържете с нас на телефон: 0035924486337от понеделник – петък, между 09:00 – 18:00 часа, за да ни уведомите, че желаете да върнете закупените артукули.

> В какъв срок мога да получа парите си обратно?

Възстановяването на сумата от върнати продукти, ще се извърши не по-късно от 365 календарни дни, от датата на получаване на колета в склада ни, като плащането се извършва само по банков път, по предварително зададена от вас банкова сметка. Дължима сума за върнати продукти, не се изплаща с наложен платеж! Формулярът за връщане може да бъде попълнен от тук: https://www.kalapod. bg /процедура-по-връщане.html Връща секция.
След попълването на формуляра, един от нашите оператори ще се свърже с вас, за да организира изпращането на куриер, който да вземе колета от вас.

> Реалният цвят на продуктите е същият като на снимките в сайта, или може да има някои разлики в нюансите?

Екипът на kalapod .bg полага всички усилия, за да осигури най-точните цветове на продуктите в сайта, но за съжаление, може да има ситуации, в които продуктът да бъде в малко по-наситен нюанс от този, показан на сайта. Ние не носим отговорност за евентуални разлики в цветовите нюанси от тези, показани на страницата ни и тези на вашия монитор.